Sunday 17 April 2011

reality sayang !!

Lirik Lagu Sheila On 7 Buat Aku Tersenyum 

datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
di pelukanmu walau untuk sejenak
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
reff: bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan  aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu walau untuk sekejap
karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku
 
karna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kita kan selalu bersama
karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah ataupun senang
 
dapatkah engkau selalu menjagaku
dan mampukah engkau mempertahankan aku



intan !!
wake up la dr mimpi ko 2..
xyah nk berangan sngt skrng...trime je reality dye ko n dye dh zero !! ZERO..
dye xkn de untk ko ag pas nie..sb pe ?? ko yg bodoh g lpas an dye wt pe..hahahahaha..mmg padan muka ko intan...konon nk wt bek, skrng sape yg merana??
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH !!!!!!
so skrng nie ko kne trime yg ko nie loner gler !!
dye wt pape pon, sms sape pon, fb gn sape pon...
ko xle ambk tau !! wt bodo je. jgn tgok fb dye ag..jgn tgok akaun skype,ym n ovoo ko 2 ag...
jgn jdik xtau malu sngt okay !!
nnty ko yg skit aty gak..

mse kwan aq probs yg sme..
cm snang je aq advise suro move on la..kne kuat la..
haaa skrng biller kne kt aq..
hampek ko !!
pndai sngt nk nsihat owng..biler  kt dri sndri, jdik lembik..lemah....
boooooooooo !!!


No comments:

Post a Comment